tisdag 3 juni 2008

Om man klickar...

... sig vidare till den här mannens blogg så kan man se hur jag ser ut när jag fotar. Fast då får man klicka här. :-) Kul att se att han ääääntligen uppdaterat, som jag har tjatat. ;-)

Sen är jag född och uppvuxen i Upplands Väsby.
Gissa om jag vart något förvånad när jag hörde om att Irak konferansen skulle hålllas här! :-O

Jag har en del foton att gå igenom. Jag älskar att fota detaljbilder på allt möjligt. Men klockan börjar bli mycket och det är en tuff vecka framför mig... Jag kommer tillbaks när jag funderat färdigt. Måste beskära och räta upp en del.

Vet ni en sak? Helgen som kommer nu, 7-8 juni, så fyller Skapa Hobby 3 hela år! *sjunger "ja må hon leva"* Det blir en massa bus hela helgen lång. Ja då, på söndag med! Men kolla in här så har ni hela programmet på vad som händer. Ni kommer väl in och "workshopar" med mig på lördagen?

Nej, mot sängen nu!

3 kommentarer:

Tussemaja sa...

Ser fram emot att få se lite foton. Det händer en del i trakterna omkring er.

Gisan sa...

Hos oss är det en Prins som fyller 8 år. Det är stort :-) Kramar...

Jozebelle sa...

Vad det lät härligt att få njuta i lugn och ro!!!

Det ska jag förhoppningsvis göra till veckan!!! Den här veckan vart intensiv!