måndag 18 augusti 2008

En måndag...

... som det egentligen inte finns ett dugg att berätta om. :-\
Fredrik gick till skolan. Det var så lungt när han gick. Ännu lugnare vart det när sen även Per rassla ner till stan och skulle fixa kopior på papper.
Då landade jag framför TVn och glodde på OS. Jag har varit ovanligt loj med sporten i år. Jag måste vara sjuk! :-o Å andra sidan, hur kul är det när det inte går något vidare alls för svenskarna...?

Jag babblade en lång stund med mamsen i telefonen.
Jag ska till henne efter frissan på onsdag. Sen blir det väl att jag hjälper henne att handla lite..
Får väl se vart vi åker. Det beror på vad hon är ute efter för nått.

Själv har jag storhandlat idag. Jag tycker det är läskigt hur mycket maten har gått upp i pris! Jag tycker jag bara plockat ihop det viktigaste och fyllt upp med sånt som måste finnas hemma. Tjoffs poff så försvann en 1000-lapp.
Tänk va mycket pysselgrejs man kan köpa för så mycket pengar... *drömmer mig bort* :-P
Jag som inget har i min lilla pysselvrå... Aj, glorian ramla ner och ströp mig!

3 kommentarer:

Mindi sa...

Men vet du... det är egentligen det där "ingenting" som är roliga att läsa om. :) Man behöver inte alltid ha gjort en massa saker eller ha starka åsikter om någonting... det är det där små, de där vardagstingen som är roliga att få dela med sina vänner. :)

Ha en alldeles ljuvligt skön måndag. :)

Kram kram
M I N D I

Tussemaja sa...

Så sant! Pysselsaker har du ju inte så gott om :) Men tänk vad ledsen Fredrik skulle bli om det inte fanns mat hemma.
Tjatar... ta det lugnt och njut av semestern! Låt det vara tyst och att inte göra någonting.

Gisan sa...

Här kommer jag med lite tankar och kramar. Har inte varit så bloggig i sommar. Men nu så...