tisdag 19 augusti 2008

Mitt huvud!

:-(
Dra på trissor!
Igår började dagen med att dom bilade/borrade i grannporten.
Idag klockan 8.00 pip så satte dom igång igen! AAAHHH
Gissa hur det låter i hela huset!
Måtte dom inte hålla på så himla länge trots allt.

Idag laddar jag för Stefan Holms höjdhopp.
Gud nåde den som stör mig då! :-P
Inget borrande, inga telefonsamtal TACK!
Det vore väl själva 17 om det inte kunde få bli en guldmedalj i OS iallafall.
Det unnar jag honom verkligen!

Höll på och trixa runt lite vid pysselbordet igår.
Skapade jag nått? Nix pix!
Jag vet, jag är hopplös....
Men jag hittade ju en del julkort som jag gjorde på Creaforums träff.
Dom har jag totalt glömt bort att scanna!
Minnet sviker dom dagarna jag har en hel del värk... :-\
Jag ska se om jag hinner fixa dom under dagen.
Per ska nämligen se till att fixa till sin hemsida.
Så det får gå före idag.

En tisdag som vi får se vad vi fyller med, förutom höjdhopp då. ;-)

Inga kommentarer: