tisdag 19 augusti 2008

FAN!

Man ska uppföra sig, jag vet.
Men jag blir så slut av alla misslyckanden i OS!
Här sitter man och håller på att dö av spänning i höjdhoppsfinalen, men nehej!
Det här är jätte kul, men inte tror jag det blir medalj inte

Nu ser jag fram emot att få klippa mig imorgon.
Ska bli så skönt att bli av med luggen innanför glasögonen.
Jag ser dessutom att topparna är slitna.
Undra om jag ska göra en sån där fuling som jag gjorde 1994...? *kliar mig i huvudet*
Då klippte jag av mig hela långa håret, la det i en platspåse och när jag kom hem ringde jag på dörren. Per öppna, jag hade gömt mig bakom dörren och slängde bara fram påsen. Per fattade noll och såg något häpen ut när jag dök upp nyfrisserad. :-D
För det är bra skönt med kort hår också! ;-)

Nu ska jag fixa middag. Vad ska du äta för mumsigt?

3 kommentarer:

Gisan sa...

Idag blev det pannkakor här till Prinsens glädje. Det är långt ifrån min favorit men det går ner. Kramar...

Tussemaja sa...

Har du varit korthårig?! Det vill jag se igen. Det är toppenskönt att vara kortklippt. Hade jag mod skulle jag raka av mig allt.

Sollan sa...

Här blev det hemmagjorda hamburgare till middag. MUMS!
Hmm ja, varför inte följa Pers stil o raka av allt på en gång??