lördag 11 oktober 2008

Holy shit!

:-o
Vilken dag på jobbet!
Ensam, en lördag när halva Sthlm fått för sig att komma och handla...
Det var liksom inte planerat.
Det var liksom inte ett sånt datum i månaden när vi trodde vi skulle behöva fler personal.
Jag är tvärslut! :-)
Men det är kul med alla människor ut ifrån landet som kommer till oss.
Det är kul med folk som berättar att dom fått rekomendationer av andra att hälsa på oss.
Det är kul att hjälpa folk med att få till rätt färger på papper.
Det är kul att slänga käft med stammisarna.
Framför allt blir cheferna glada över kassan! :-P
En bra, men tröttsam dag!

Men en sak oroar mig...
Mitt friska knä!
Just nu har jag ibland mer värk i mitt friska knä än vad jag har i det onda...
Jag vill inte till en läkare/ortoped!
Jag vill inte, men jag måste...
För jag har bara ett frisk knä och börjar det nu också balla ur så är det illa! :-\

Per börjar bli dålig.
Fredrik är totalt slut efter sin hockeyskola.
Vi sitter bara och slöar framför TV:n.
Sitter nära, bara är, och myser
Inte helt fel när alla är totalt off på olika sätt

3 kommentarer:

Sollan sa...

Oj, oj, oj!! Vilken dag! Vila nu, klokt allihopa, så ni får tillbaka orken igen.
Kramar om.

Mindi sa...

Pust. ;)
Men nu blev jag nyfiken vad är det du jobbar med eller vad är det du säljer??? :)

Stor kramis
M I N D I

Anonym sa...

Jag sa ju att jag sagt åt alla kunder att komma till dig denna dag. ;)