måndag 27 oktober 2008

Skapelser

Kors i taket! Hon har gjort nått! :-D
Det första kortet är till srapopolets utmaning. Det var den jag pratade om lite här.
Min första utmaning vart att göra en pp-paper piecing.
Jag kan verkligen inte stava till tålamod ibland. Andra gånger går det jätte bra. I det här fallet var det nära ett psykbryt. :-P
Själva rosetten är gjord av guldpapper vilket inte framkommer så himla bra i scanningen.


Det andra kortet är gjort till Cute Card Thursday Challenge 33.
Temat var stjärnor och jag såg genast den här söta lilla hängel stämpeln framför mig!



Nu är jag ledig en dag, jobbar en dag och ledig två. På lördag finns jag på mässan i Västerås! Ni kommer väl och shoppar? Å lova att komma fram och presentera er också. :-D

4 kommentarer:

Sollan sa...

Underbart!! Härligt kul med PP - tycker jag. =D
Söta kort!!

Andrea, sa...

Fabulous cards, great images. Thanks for joining in the CCT challenge

nitanpyssel sa...

Jag förstår att rosetten var svår att få till, jag ha åxå provat med den kan inte visas för då hade alla kissat på sig av skratt, jag lovar. Jag kommer till Västerås, det ska bli kul. Vi ses där, ha det gott .

Anonym sa...

Härliga kort, har inte testat pp än men en kompis ska visa mig hur man gör, när hon får tid över! =)