onsdag 22 oktober 2008

Tystnad...

En del tycker det är otroligt jobbigt att ha tyst och ensamt runt sig.
Det gör jag också ibland när jag inte valt det själv.
Idag har jag i och för sig inte valt det, men just nu njuuuuter jag bara.

Per och Fredrik ska iväg till Telgerinken. Det ska åkas skridskor och övas lite.

Under tiden ska jag bara ta det lungt och fortsätta vila mig.
Passa på att skapa ett eller två kort skulle ju inte vara helt fel heller.
Fast då måste jag röja lite väg på pysselbordet först... :-\
Jag har anmält mig till en utmaning på forumet scrappa.com
Det är till den utmaningen som jag borde göra lite.

Men först ska jag laga mig en varm kopp välling!

7 kommentarer:

Gisan sa...

Lagom tystnad och lagom ensamhet när man själv vill ha den. Då är den som bäst. Kramar...

nitanpyssel sa...

Det är ganska skönt att vara ensam, för hemma hos mig är man nästan aldrig själv. Om man för en gångs skull är ensam så njuter man.Då skapar jag som bäst, alla ideer kommer drällande i ett stimm.
Ha det gott !

Sollan sa...

Krya på dig och hoppas att du snart är på benen igen.
Kramar!!

Anonym sa...

Välling? E du galen? Hahahaha

Jag håller med...tystnad är riktigt skönt.... när jag är ensam har jag aldrig på radio elelr tv.... möjligen en ljudbok då men i bland är det skönast med helt jäkla jättetyst

Ejris sa...

tysnad är ju så skönt!! ialla fall ibland och då uppskattar man den mer man får egentid o egen tankar då
KRAM

Miapuh sa...

Tjenare stumpan!
Tack snälla :) ta det lugnt o krya på dig massor.
Ses o hörs snart
kramis

Lallis - liv och leverne sa...

Jag var ju tvungen att komma in här till dig. Såg din kommentar i någons blogg och kände lite samhörighet. För att vi har samma namn;)
Och så har du dessutom en trevlig blogg. Som jag gärna kommer tillbaka till.
kram Lallis(ja, Laila *ler*)