torsdag 30 oktober 2008

Torsdag mitt på dagen och...

...livet känns helt ok.

Det var en trevlig dag/kväll på jobbet igår.
Fredrik åkte till mormor i Upplands Väsby några dagar.
Jag sov ut i morse.
Jag är ledig två dagar.
Jag har bestämmt mig för att pyssla.

Just nu har jag "snott" Fredriks dator för att Per håller på med den andra.
Så här sitter vi i var sitt rum...
Jag mailade honom precis en sak. Det tyckte han var skitroligt att vi inte ens pratar med varandra utan mailar istället. :-D
Men han ska nog få bli varse på prat! Även om halsen och rösten fortfarande är raspiga. ;-P

5 kommentarer:

nitanpyssel sa...

tihi...Ja det kan ju vara något att snacka över datorn, har inte tängt på att man kan det. Hoppas att raspigheten blir bättre. Ha det gott tjing tjing

Anonym sa...

Men du.... om du har vägarna förbi u-väsby, hör av dig. Kanske vi kan ta en fika?!?!
Ha en härlig kväll.
kramen

Sollan sa...

Jamen så praktiskt när rösten behöver vila. =D
Hoppas ni får vila lite själva nu med. Kramar

Ejris sa...

jätte bra ju med mejl när man måste vila stämbanden..vet hur det är;)
kram

Anonym sa...

Jag skulle också pyssla men just nu är jag bara frusterad över banken som vägrade skicka ny kod till min dosa så att jag kunde betala en räkning. Ibland har man tur att betalningen ska till en släkting så ingen panik. Hoppas hostan går över fort hos dig. Jag hostar och har mig jag med, kanske inte konstigt att inget fungerar.
Om jag tror rätt så jobbar du i en pysselaffär och jag tror faktiskt jag till och med handlat av dig en gång, och att du var där när jag och Torsbyhanna var där och pysslade för evigheter sedan, hon gjorde en tårta i papper till sin brors bröllop.