tisdag 31 mars 2009

Datorkrasch!

Hmmm... :-\
Idag utan förvarning så la vår dator av! Precis när man ska in och göra viktiga saker dessutom! *morrar*
Eftersom datorknäppheter med varm hand överlåtes till Per så är det lite kört just nu. Han jobbar natt och är inte så lätt att ha kontakt med just nu. ;-)
Tur som det ändå är så har vi datorn som står i Fredriks rum. Fast den är ett riktigt tröskverk istället... Men jag har i alla fall lyckats göra det viktiga som var tvunget idag!

Men nu vet jag varför jag är lite tyst just nu.

4 kommentarer:

katrin sa...

Titta ut genom fönstret idag kl 11.00 så ser du ett litet flygplan med en banderoll efter sig eller vad det nu heter.Där är jag med kompis.
Där står det..........the best.
Kram.

Sollan sa...

Ja, dessa förbaskade apparater som vi inte kan vara utan längre. Hoppas och håller tummarna att ni får i gång den på en gång. Tack för senast. Lärorikt, roligt och intressant.
Kramar

nitanpyssel sa...

Ja du det är inte kul när man ska typ göra räkningar och sånt så lägger datorskapet av. Men jag har åxå en äss i rockärmen, sonens dator. Ha en bra dag, Ljuset har äntligen kommit.

Mariana sa...

Första april kram! o det var inget skämt.... Lalalaaaaaa ;)