tisdag 3 mars 2009

Klockan är snart 15

Å här sitter jag!
Inte gjort ett skit idag.
Känner mig bara så sorgsen och söndervärkt.
Snart ska jag lalla iväg och hämta Fredrik från skolan.

Jag har en del viktiga papper att ta hand om.
Disk och tvätt väntar.
Middag ska lagas åt oss två.
Jag borde ringa ett viktigt telesamtal.
Jobbets pyssel har jag inte ens tittat på idag.

Har så ont att jag skulle behöva ett kvastskaft i ryggen för att orka hålla mig upprätt.
Men jag ska vara en duktig flicka och försöka gå i försiktigt, sakta mak bort till skolan.
Luft och lite mulet ljus kanske gör susen för en ledsen och sorgsen själ idag...

3 kommentarer:

Anonym sa...

Du ska veta att jag tänker på dig iallafall. Har själv inte heller haft någon vidare dag. Vi får sända varann en tanke. Allt blir bra... Stor kram

Gisan sa...

Usch så jobbigt det låter! Jag tänker på dig! Stora kramar...

Anonym sa...

Skickar lite krya-på-dig kramar och hoppas att du får det bättre snart. Låter inget roligt alls.