måndag 2 mars 2009

Påsk kort

Nopp inget ni får se än! :-P
När man nu egentligen är ett vrak så är det inte lätt att vara kreativ...
Nästa vecka ska jag ha en inspirationskurs jobbet i precis just påsk kort. Den är dessutom fullbokad! :-o
Nu är det frågan var jag ska få min inspiration från? *suckar djupt*
Imorgon är det en ledig dag. Jag hoppas jag kan göra nått mer än att bara flytta runt papper på pysselbordet. Jag hoppas t.o.m. att jag kan åstadkomma nått. Fan trot! ;-)

Dagens läkarbesök var väl lite god yxskaft...
Det som var positivt var att jag inte behövda dra hela trallen ända sen knäolyckan 1996!
Såååå skönt!
Han beställde in journalerna från olika håll istället. Sen har den käre doktorn nattlektyr ett bra tag fram över. :-D
Jag ska (åter igen) testa in en ny värktablett. *håller tummarna stenhårt*

Nu ska jag fixa i ordning gårdagens rester till middag.

Inga kommentarer: