tisdag 10 mars 2009

En ny utmaning

Nina har skickat en utmaning till mig. Den var inte så lätt som man trodde till att börja med... ;-)

Kopiera detta till din blogg, utmana 5 personer och berätta det för dom. Varje svar måste börja med första bokstaven i ditt namn! Alla svar måste vara riktiga, hitta inte på ord! Du får inte skriva samma svar två gånger eller skriva ditt eget namn som svar!
Om du utmanar någon med listan så får den personen, om ni skulle råka ha namn som börjar på samma bokstav, inte ge samma svar som du (utom namnet då om ni heter lika). Lycka till!

1. Vad heter du?: Laila
2. Ett ord på fyra bokstäver: Lite
3. Flicknamn: Lotta
4. Pojknamn: Lars
5. Yrke: Latmask ;-) Landshövding
6. Färg: Lila
7. Klädesplagg: Lovikavante
8. Mat: Lax
9. Sak i badrummet: Lotion
10. Plats/stad: Lillehammer
11. En orsak att vara sen: Lathet...?
12. Något man skriker: Lova mig!
13. Film: Lejonkungen
14. Något man dricker: Loranga
15. Band: Linkin Park
16. Djur: Loppa
17. Gatunamn: Lagmansvägen, Södertälje
18. Bil: Lada
19. Sång: Livin´on a prayer
20. Känd person: L M Ericsson

Jag utmanar Katrin, Gisan, Per, Jozebelle, Petra

Idag är jag ledig och försöker att bara vara här i snöstormen.
Jag har lite saker att fixa och sen lär jag nog uppdatera mer här. ;-)

1 kommentar:

RANA sa...

Let lar lolig läsning. :-)