tisdag 15 september 2009

Tisdag och snart på väg till jobbet

Idag tar jag bilen upp till Stockholm. Det blir så sent så jag tänkte att det kan vara skönt med bilen hem sen.
Jag ska gå en kurs på jobbet ikväll med vår egen inspirerande Maya. Vad jag hoppas att hon kan ge mig lite av sin härliga pyssellusta! Hela hon är så full av inspiration och ingenting är omöjligt. ♥

Det har tydligen kommit nya spännande saker till jobbet! *torkar av dregglet från tangentbordet* Vilket innebär att jag kan klappa på en massa nytt och uppdatera Skapa Hobbys blogg. Dessutom, om jag hinner, kanske pyssla ihop saker som ska användas till min egen Halloween kurs.

Igår tog jag en snabbvända inne vid pysselbordet.
Nopp, inget pyssel! Men jag ser åtminstone bordsytan. Det är faktiskt värt ett kors i taket. :-P
Jag har massor av pysselmåsten och vill-göra-pyssel att suga tag i.
Men tyvärr lär jag inte hinna det under den här veckan...
Det är så jäkla mycket att göra som bara ramlat över mig/oss på kort tid.

Nähej, här kan jag inte sitta längre nu!
Ha en bra tisdag på er där ute. Vinkeli vink

1 kommentar:

Tussemaja sa...

Vad kul att gå på kurs! Själv är jag för snål :) Pysslandet får du ta tag i när du har tid och lust helt enkelt.