måndag 1 februari 2010

Att göra 1/2

  1. Ringa facket - avklarat
  2. Fixa CV - avklarat
  3. Söka jobb - avklarat *gråter* Men snälla någon... Hur ska jag hitta nått på 50%? Det är tufft!
  4. Fota varor till jobbets blogg - avklarat
  5. Uppdatera jobbets blogg - avklarat
  6. Göra öppetskylt till jobbet - påbörjad
  7. Skriva två vykort - avklarat
  8. Söka inspiration för Alla Hjärtans Dags kort - påbörjad
  9. Bjuda Fredrik på fruktsallad ikväll - avklarat

Å så lite annat där emellan....

6 kommentarer:

Karabara sa...

Du är ärligt talat min idol, mitt hjärta!

KRam Karin

Pysselpalatset sa...

Hej, en gedigen att göra lista.... Du undrar vad jag gör av korten. Jag tar kopior på dem och använder i mina kort. Du kan gå in på mitt webbalbum till vänster på min blogg och se resultaten. kram Jeanette

nitanpyssel sa...

Jösses vilken lista det ser ut som att du har en del att hinna igenom. Men det verkar som att du har kontrollen på hur och i vilken ordning. Du kan du tänka dig att det kostar 1000:- per däck att köra med dubb på Hornsgatan wow man kan bli av med slantar om man inte ser upp, tydligen står de där varje dag och kollar också. Ha det gott Laila och du! gör den där fruktsalladen det är smaskigt. hälsn nitan

Mariana sa...

det e ju sjukt, jag som vill o kan jobba heltid kan bara söka halvtidsjobb o du som vill ha det hittar inga?

Therese sa...

Och att jag tassar tillbaka här vet du redan, lika så i din jobblogg :-) Alltid så mycket inspiration - det gilalr jag.
Håller tummarna för dig att det löser sig med de där 50% :-/
Styrke kram!

Marie-Louise sa...

Visst är det svårt att hitta jobb på deltid. Själv ska jag söka jobb på 75% men hittar inga, allt är heltid eller timmar. Det här med att ha sjukersättning är inte helt lätt då man ska söka jobb, verkar som om man skrämmer iväg arbetsgivarna också då man måste berätta varför man bara söker på deltid :( Men det var en redig att göra lista som du betade av igår.