lördag 20 februari 2010

Jäkla huvudvärk!

Men shit vilken huvudvärk jag fick!

I morse var jag orolig för hur det skulle gå att ta sig till jobbet.
Jag byltade på mig sablar anamma och tänkte här ska inte frysas om jag måste gå ner till tåget.
Allt flöt perfekt... Ingen försening någonstans.

Per ska på fest ikväll inne i Stockholm.
Avlösning av lillskit sker i affären per bil.
Idag vill jag inte köra bil!
Jag vill bara knäppa med fingrarna och vara hemma.
Köer, snörök, snövallar, oplogade vägar, kryp körning, noll sikt och blådårar.
Snöstorm, hård vind och -12 C. Heja!

Jag är jäkligt glad att vi kommit hem helskinnade!
Nu tänker jag inte gå utanför dörren nått mer den här helgen!

Å inte tänker jag bry mig om hur Per tar sig hem från festen heller.
För jag sticker inte ut näsan och hämtar någon!
Det finns Melodifestivalen och OS på TVn. :-D

Inga kommentarer: