onsdag 10 februari 2010

För 8 år sedan...

... var jag en riktig tjockis!
Ja det är jag nu också, men jag var ännu tjockare då. :-P
Det var tungt. Det var snö ute då också fast inte på långa vägar i dom här mängderna.
Jag var knappt ute för jag hade så svårt att gå av all värk.

Anledningen?
Han heter Fredrik och levde ett gott liv inne i magen. Inga planer på att vilja ta sig ut. När han väl kom så hade han himla bråttom istället. :-)
Det är inte många dagar kvar nu och en "liten herre" är väldigt förväntans full.
Man kanske ska börja planera för hans 8 årskalas? Å andra sidan vet han att det för kompisarna kommer lite senare.

Ett litet PS.
Det snöar här i Södertälje...
Även om jag tycker om det här så börjar det bli liiiite mycket även för mig.

1 kommentar:

oumberligating sa...

Jag vill också skylla på något!
Min Fru älskade godis under alla sina tre graviditeter, kilona försvann på henne men inte mig okej, jag skyler lite på borreliamedicinerna jag åt under lång tid, men visst har det gått åt en djäkla massa semlor att bygga min "vackra kropp" med! (ler)
Ha det bäst!
Kram ifrån Peter!