lördag 10 juli 2010

Orkar inte skriva

Orkar inte läsa bloggar
Orkar inte skriva kommentarer i dom få jag läser
Orkar inte pyssla
Orkar inte städa
Orkar inkentinken i den här jäkla värmen! :-\
Jag pallar inte värmen som blir över 25 grader. Sorry svenska folket! Jag tycks vara så ensam om det...

Men jag kommer tillbaks och skriver i min egen blogg
Jag kommer tillbaks och läser era bloggar
Jag kommer tillbaks med små livstecken till er
Sen hur det blir med pyssel och städ ska jag fundera på. ;-)

6 kommentarer:

Anonym sa...

Men du måste orka kika in hos mig...och titta på en liten klänning :)

Bara Jag sa...

*fläktar allt vad jag kan med en tidning*

Ronnie Staxborn sa...

Tja Laila. Var ett tag sedan... roligt att kunna följa din blogg numera :-) Miss ya

Maria sa...

Hej!
Man måste få pausa ibland. Jag bloggar på, men hinner inte alltid läsa hos andra när livet susar på i hög fart.
Nu kollar jag bloggar på morgonkvisten innan resten av familjen vaknat. Sedan ska jag ta några timmars vila på stranden. Det hör sommaren till!

Mariana sa...

Nä Laila du e inte ensam.... jag fixar inte heller det här, jag var dessutom den enda jag vet som inte gnällde i vintras mer än de sista dagarna innan det faktiskt smälte lite... så jag FÅR dessutom gnälla!! Bättre frysa än svettas man kan åtminstone klä på sig då... man kan bara klä av sig till en viss gräns o svettas man fortf då ja då är det kört... Stor kram på dig! Love you... //Mariana

Carina sa...

Håller med Mariana! Den här värmen är olidlig :S