torsdag 1 juli 2010

Vissa får inte sommarlov!

Fredrik är den som är piggelinast av oss. Just nu bär han gosedjur fram och tillbaks på balkongen. Där är det minsann skola! För gosedjur får tydligen inte sommarlov, stackarna. :-)

Idag har jag beslutat att det är en lugn dag här hemma. Vi behöver tvätta och skrutta här hemma också. Eller kanske framför allt jag...
Egentligen vet jag att jag borde ringa läkaren om den här jäkla armen. Men har jag någon lust? Nä! Såg att för tredje gången nu har den vårdcentralen jag tillhör bytt namn och ägare... Undrar just om läkaren finns kvar?

Nä nu ska jag sluta vara gnällig!
Så då går jag härifrån nu. ;-)

1 kommentar:

Susanne sa...

Det är med nya läkare hela tiden är jobbigt. Man har till slut inte lust att gå till läkaren nåt mer. Haft det probemet här i Rågsved med. Har haft olika läkare vid varje besök för att det har gått typ ett halvt år mellan besöken. Sist jag ringde för en akuttid fick jag veta att där finns minnsan inga läkare kvar att boka tid hos, man skulle komma på drop- in-tid. Har bytt nu till en vårdcentral nära jobbet och det känns äntligen rätt. Blir tagen på allvar...