torsdag 21 april 2011

Barn, släkt och saknaden av en mamma

Vi har vår specielle Fredrik.
Vi älskar honom av hela vårt hjärta. ♥
Idag fattar jag inte vad vi gjorde före honom. Kanske mer "fotosafarisar"? ;-)
Vad jag önskar att jag hade dig, mamma, att bolla tankar och funderingar runt Fredrik med. 

I förrgår fick jag nyheten att en kompis fått en liten Alexander.
Nyss nådde mig nyheten att min kusin är på väg till BB för att få en liten Zoe.

Mamma... Den stora släkten växer ännu mer! Du skulle ha trivts. :-)
Lilla Yasmine kommer snart hem från Egypten. James kommer och hälsar på från England och så lilla Zoe. Dessutom borde det ha kommit en bebbe till i släkten som jag inte har koll på. Din syster borde vid det här laget ha fått sitt första barnbarnsbarn. Det du mamsen!

Släkten... Det är tufft.
En moster efterlyste mig senast idag i ett påskkort. En morbror fyller 75 år på måndag.
Satt och räknade tillbaks i tid. Jag har inte varit i Upplands Väsby sen före jul! :-o
Även om brorsan bor där så har vi träffats på andra ställen. 
Det är så svårt. Kontakten är dålig ändå är släkten så stor, så stor... Jag har så svårt just nu med kontakten överhuvudtaget med folk när jag mår dåligt. Men jag måste väl ta tag i det. Ingen annan lär väl göra det. Det skulle vara kul att höra hur folk i alla fall har det.

Nehej Laila! Sitt inte och gråt i din ensamhet mitt i natten nu. Det hade inte mamma velat!
Gå och lägg dig och sov människa!
Ja mamma, jag hör dig. Men jag saknar dig så ♥

1 kommentar:

Pia sa...

Åh, jag förstår att du saknar henne att bolla saker med.
Jag hoppas att allt löser sig vad gäller F så ni får lugn i sinnet kring det.
Hoppas ni får en fin påskhelg, trots saknad.
Kram! <3