torsdag 14 april 2011

Det är ett jäkla påbörjande!

Men sen då? Tar det aldrig slut? Kan jag inte få ta bort någonting någon gång?
Känns inte så...
Fast idag fick jag i alla fall vårt gamla blombord sålt! Vilket innebär
ca 1 m mer utrymme i lägenheten! :-)

# Fixa tvättstugan
# Röja mer i Fredriks rum PÅBÖRJAD
# Röja mer i största allmänhet i lägenheten PÅBÖRJAD
# Röja och sortera i pysselhörnan PÅBÖRJAD
# Kolla igenom Fredriks kläder. Ungen växer ju! :-o PÅBÖRJAD
# Fundera på vad som ska ut på Tradera/Blocket och fotas PÅBÖRJAD
# Skapa Hobby vill ha in lite skapelser PÅBÖRJAD
# Ringa mina mostrar
# Boka dejt med några kusiner
# Duscha orkidéerna
# Gå igenom mammas alla kokböcker och recept
# Gå igenom mammas kläder och lite blandat i en del påsar
# Fixa papper till kommunen ang. F
# Fixa papper till F-kassan ang. F
# Fixa deklarationerna

Nästa vecka börjar Fredrik sitt påsklov.
Å jag vet att hans önskelista på saker att göra är lååång... ;-)
*suckar och torkar svetten ur pannan*

2 kommentarer:

Bara Jag sa...

Att påbörja något är ju ett steg närmare att vara färdig - förutsatt att man verkligen för påbörjandet vidare förstås...

Kram!

Pia sa...

Hoppas några av dina "påbörjanden" kan noteras som "avslutade".. Men försök att få energi av solen, av den stigande värmen, det behöver du..
Kram!