måndag 5 november 2007

Oj!

Jag ska jobba kväll på Skapa Hobby på onsdag. På onsdagar har vi också kvällsöppet och då brukar vi ha lite workshops som vi visar saker på. Cheferna frågade om jag kan tänka mig att visa Fiskars shapecuttern nu. Oj! Jag som är inne i en block och med stor möda fått ihop två julkort....

Jag har anmält mig till en tävling på ett forum som heter Stämpelsnack. Tävlingen heter Stämpelstafetten och man blir indelad i lag om 5 st. Jag har hamnat med, Dr Nina(Filurmamman), Emilia, Lilla Katt och Mysmasken. Med deras hjälp lyckades jag göra ett kort som inte kommer att vara med i den första tävlingen. Temat är rött med inslag av svart och vitt. Stämpelmotivet får vara vilken färg det vill. Så här bidde det:


Utmaning nr 3 är en skiss att jobba efter. Personligen tyckte jag det var en svår skiss som inte tilltala mig, men det är väl det som är utmaningen. ;-)

Å så tar vi lite musik att skapa till Har, av någon underlig anledning, gått och nynnat på den här länge nu.

http://www.youtube.com/watch?v=bHoPYLQvnQM


2 kommentarer:

Anonym sa...

Var förbi Skapa Hobby i fredags med en väninna.. å så hade det stängt på G av mässa. Gissa två gånger om vi blev JÄTTE BESVIKNA!!
Här hade vi tagit oss in från Väsby, trots tidsbrist, o parkerat en bit ner på Hornsgatan.. slängt i 50 spänn i p-automaten, för att efter en stund inse att vi gjort ALLT för djävels!
Såå ledsna bidde vi!
Asså, kunde ingen av er hållt er kvar i stan o haft butiken öppen?
*suck* ALlvarligt.. vi vet att det nu kommer dröja LÄÄÄÄÄNGE innan vi gör oss besväret att ta oss in till dom igen!
Vill liksom inte skälla på dig elelr så, men det var ett dåliga beslut av cheferna att slå igen en butiken p.g.a. mässan.

*ville bara ventilera*

Hoppas du inte tar mitt inlägg fel.. utan hoppas du förstår att jag bara vill berätta hur vi som kunder upplevde det o att jag som sagt inte är sur på dig elelr så.. för det är ju knappast Ditt fel.

Hänger du med i mitt svammel *s*

Tack för kommentaren i min blogg.. den värmde som vanligt!

Theresa/Tette sa...

Vilket fint kort och vilken rolig tävling, den ska jag kika in på.
Jag var på mässan i fredags och det var jättetrevligt att besöka er i er monter (mycket blev det också köpt minsann)...

Ha det så bra och vi skrivs säkert snart igen.