lördag 3 november 2007

Slut som människa!

Men nöjd och glad ändå. Det är tufft att jobba på en mässa, men det är så kul med att människor också. Det känns som min mun har glappat i ett. Jag säljer in scrapbooking och kortmakeri på löpande band. :-) Å det är så kul att se hur folk som är nya på det här kan få en AHA-upplevelse.

Jag har träffat tre av mina goda vänner. Jag har träffat nygamla bekantingar och jag har sett en del helt nya också för den delen. Skojsigt!

Själv kom jag hem med två stämplar och tre klistermärkesark från Penny Black. Har inte vågat fördjupa mig alltför mycket i alla papper som finns... Jag behöver inga alls! Det finns så det räcker och blir över här hemma!

Nu ska jag sätta mig och vila mitt stackars knä och försöka slappna av. Vi har en morgondag med hopplockning imorgon också. *himlar med ögonen*

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hej Laila ...

Så jättekul att du tittade in och skrev i min blogg. Och så jättekul att också du är från Södertälje. Visst finns det härliga platser i Tälje att njuta av. Den här helgen har dessutom vädret varit strålande. Det blir nog en liten promenad senare ... och lite lövkrattning.

Ha en skön vecka!
Anita

Anonym sa...

Det låter som det har varit mycket givande även om du är mycket trött. Kramar...

Karabara sa...

Verkligen kul att se dig på mässan i lördags!
Nu är jag ju däremot inte så intresserad av annat än att få reda på vilka PB stämplar som du handlat på dig! *ler*

Vila upp knät nu!!!
Kram Karin