tisdag 27 november 2007

Solen skiner här!

Hur har ni det hos er? Än så länge ser jag solen här i Södertälje. Jag borde gå ut och tanka i mig ljus i stora mängder.
Men jag har saker att göra till tävlingen fortfarande. Den skulle ju vara november ut så det är inte många dagar kvar nu. På sätt och vis är det skönt att det snart är slut. På ett annat sätt så kommer jag att sakna det... Det har varit en bra spark i arslet på sega mig!
:-D Men jag tackar ändå mig själv för att jag i slut ändan vågade anmäla mig och jag tackar dom som ordnade alltihopa. Jag fick loss min pysselblock i alla fall!

Mest har jag julkort. Dom flesta gick i väg till frissan förra veckan. Så nu måste jag se till att göra mina egna också. Har lite funderingar på vad jag ska göra för nått så jag är inte helt vilse där. Sen ska jag hjälpa Fredrik med några också. Han har redan några stycken klara. Men han vill förmodligen göra fler när jag sätter mig.

Idag är det en ledig dag från jobbet. Men tyvärr är det inte lika med en skön och rolig dag...tyvärr... :-\ Jag ska upp till sjukhuset. Jag vet att jag kommer att må skit efteråt så resten av dagen är liksom inget att hurra för.

Men det bryr jag mig inte om nu!
Nu ska jag sätta mig vid pysselbordet, låta solen skina in på mig genom fönstret och låta inspirationen flöda.

Njut av er dag på allra bästa sätt

2 kommentarer:

Jozebelle sa...

Åh vad jobbigt att du vet att du kommer må dåligt efter sjukhus besöket. Själv har jag varit bättre nyfiken, du får väl läsa i bloggen... www.jozebelle.se

Anonym sa...

Det var en låååång natt. Fram till 04 vart det ingen sömn. Efter några få timmar var det gång igen och han hostar fortfarande....

Har du något bra tips förutom medicin och kalluft?? Hatar krupp, är en regelbunden kruppare själv vuxna människan som jag är.

Tack för omtanken!!
Kram från en
Sömnlös Ängel