tisdag 18 mars 2008

En helt vanlig tisdag

Det är otroligt skönt att vara ledig. Det behövs känner jag. Är inte lika konstig i kroppen som igår, men huvudvärken är onekligen kvar. :-(

Vem sjutton hällde ut en massa snö igår? :-o Jag älskar vintern! Men har den inte kommit ordentligt till mitten av mars så tycker jag ärligt talat att den kan ge 17 i att komma! Min kropp behöver vårljuset nu! Jag går ju och letar en massa vårtecken ju. Vi pratade om att under påsken ev. ta oss till Hornborga och kolla tranor... *hummar* Eller hur... :-\

Fick ett jätte trevligt samtal från lilla mamsen igår. Hon har äntligen fått tid till sin knäoperation! efter lång väntan och många turer och bråk om vårdgarantin så blir den av nu i april. Jag hoppas så innerligt att allt ska gå bra för henne så hon blir någorlunda människa igen. För alla knäoperationer behöver ju inte sluta som mina. ;-)

Lina, den lilla retstickan, har utmanat mig om sex hemlisar. Hur ska jag kunna berätta dom? Då blir dom ju inga hemlisar längre? :-P
Det här tåls att fundera på. Jag ska klura under kvällen vad jag har för hemlisar som jag kan göra "officiella!

Nu ska det bli spagetti och köttfärssås till middag. Å massor av rårivna morötter... *slickar mig om munnen*

3 kommentarer:

Anonym sa...

vilken fin o härlig sida du hade här! jag tackar för dina ord och ditt besök på min sida. Glad blev jag förståss. Trevlig påsk! Kram Malin

Elisabeth sa...

Min vän... jag hoppas att du får en lugn och fin påskhelg! En må-bra-helg för dig och de dina.. vardagens alla måsten tar nog mycket stryk ändå!

Skickar en varm kram och hoppas att du får hitta mycket ljus och styrka nu...

Varm kram...

Jozebelle sa...

Nu vart jag ju nyfiken vad kan det vara för hemlisar!!! *kram*