lördag 15 mars 2008

Lördag =

Lördag = med pyssel hos Sollan
Söndag = ledig
Måndag = jobba
Tisdag = ledig
Onsdag = ledig
Torsdag = kort dag på jobbet
Å sen "påsklov"!

Ska bli skönt med den här lugna veckan. Det är den första på bra länge. Jag har lovat mig själv att vara snäll mot mig själv. Tja, det händer nog allt för sällan tyvärr.Just den här veckan har jag lovat att jag ska ta det lugnt, inte boka in en massa måsten (helst inga alls), njuta av dagarna och hitta på med killarna. Framför allt är det lugn jag behöver just nu!

Handen på hjärtat... Hur många "måsten" måste du egentligen göra under påsken? Glöm inte bort att vara rädd om dig själv också! ♥

1 kommentar:

Tussemaja sa...

Bra att du äntligen får lite andrum från alla måsten! Och härligt att du fått tillfälle att scrappa!
Förhoppningsvis kommer jag hemifrån från torsdag till söndag... måste ringa och kolla först :)