söndag 2 mars 2008

Ge mig andrum!

Någonstans där jag bara kan vara och rensa hjärnan och hjärtat. Bara vara...

Hur kan man vara så totalt sönder stressad av att vara hemma en dag? Munnen går i ett på lillherrn, tankarna mal om Per och mig, hemmet ser ut som en krigszon, värken och tröttheten river i kroppen. Ge mig lite ro, snälla...

Att jobba på Symässan har varit roligt även om värken tär nu. Det är så kul att se alla människor som man känner och egentligen inte alls känner. Dom sist nämnda mest från den scrappiga blogg världen. Jag önskar så att tiden funnits för mer prat med er! :-D

- "I'll be back" , som Arnold sa. Så småningom i alla fall....

4 kommentarer:

Jag... sa...

Jag ger dig lite ro!

Kram

Unknown sa...

Det är ju inte så lätt att koppla ihop alla! *S* Menjag kommer nog snart förbi skapa hobby o hälsar på ordentligt då!!!

Tussemaja sa...

Hoppas att du har kunnat återhämta dig efter mässan!
Önskar också att vi bodde lite närmare så kunde jag ju ta F... han och jag kan ju spela spel :)

Anonym sa...

Hej! kul att få hälsa lite på dig på mässan. Hoppas att du har återhämtat dig nu efter helgens jobb...jag vet hur det känns när man själv vill mer än vad kroppen orkar...;)