söndag 16 mars 2008

Utmanad

Nu har jag blivit utmanad av Marita att svara på ett gäng omöjliga frågor... ;-)

1. Gör du kort eller scrappar?
Både och

2. Favorit färg som du gärna använder?
Hamnar nog automatiskt väldigt mycket bland jordtonerna.

3. Vilka dekorationer kan du inte vara utan?
Brads :-P Men jag gillar blommor också väldigt mycket

4. Vilket är ditt bästa köp?
Skärmaskinen. Den har jag aldrig ångrat.

5. Finns det något du ångrar att du köpt?
Njae... Det är väl så att man nu kan undra vad sjutton man tänkte på i början av sitt pysslande. Saker jag har idag som jag inte skulle köpa nu.

6. Vad för motiv scrappar / stämplar du helst?
Med scrap blir det helt naturligt en hel del Fredrik. Men jag har också en hel del egna naturfoton som jag definitivt ska bita tag i. När det gäller kort så är det så väldigt olika.

7. Finns det någon pysseltidning som du brukar köpa? Vilken? Det blir att jag köper den svenska Scrapbooking m.m. Har tittat i Creating Keepsake och gillar en del i den.

8. Favorit pysselblogg du brukar besöka?
Oj! Det finns en hel drös. Min bloggmapp är lååång. :-D

9. Vad/vem inspireras du av?
Bloggar, skisser, kompisar, ideér, kunder i butiken etc

10. Om du fick 1000 kr och handla pysselsaker för. Vad skulle du köpa då?
Det blir väl som vanligt... När jag väl har pengar så lär jag väl inte hitta nått så där "Åh jag måste/vill ha". Men jag skulle nog kunna tänka mig nått fint alfabete att köra min nyinköpta Cuttlebug.

Inga kommentarer: