lördag 22 mars 2008

Jag är död!

Men på ett jäkla bra humör!
Det värker i varenda led i kroppen, knät fullkomligt skriker av smärta, jag känner mig nästan febrig av all blåst och kinderna hettar alldeles röda.

Vilken dag! :-D

Vi har varit hela dagen på Skansen. Alla tre på ett strålande humör, precis som solen. Kallt som sjutton i blåsten. Så det var en himla tur att man dragit på sig långkallsingarna också. Längst tid tog det förstås på Akvariet. Med den ena handen hårt i min och den andra klappandes en orm så var det en av dagens högtider, om man frågar Fredrik.

Foton? Oh ja! En hel drös! :-P Men jag är för trött att sitta och redigera och förminska nu. Men jag kommer tillbaks.

Hur har din dag varit? Haft en bra påskafton?

3 kommentarer:

Jozebelle sa...

Här har det varit lugnt, började med sovmorgon till tio, sen upp uch äta frukost och dsucha slösurfa lite och sedan ut med hunden, träffa PÅskahren och sen till svärföräldrarna och äta påskmat...sen vart det sååååå lugnt och skönt, för barnen blev kvar hos svärföräldrana så vi är mollalena nu, den här lördagkvällen också *ler* så jag har scrappat, sett en film och surfat! Nu ska jag krypa till kojs! Hoppas värken blir bättre snart!!!!

Anonym sa...

Vilken dag du haft, härligt :-). Tack för grattishälsningen i min blogg. Ja, jag gör som du, skiter i nuffra .-). Har städat undan festen sedan i fredags och idag väntas nya släktingar på besök. Mysigt.

Hoppas knät har lugnat sig tills idag.

Kram Maria

Elisabeth sa...

Härligt med en sådan underbar dag... spar den i ditt hjärta! Tack snälla snälla vän... för att du finns!

Varm kram..