söndag 4 maj 2008

En mycket konstig söndag...

Vad hände och vart tog den vägen?
Vad vi gjorde? Inte ett jävla skit. Trots att lusten egentligen fanns hos oss alla tre så bara rann det ut i sanden.
Vad gjorde vi istället då? Sov! :-o Alla tre i olika omgånger. Hej å hå sicken rolig dag! :-\
Gårdagen var mycket trevligare! Jag var väldigt trött efter jobbet. Men det flöt på bra där och det var lagom med folk. Jag var lite fundersam om det skulle bli så byst med folk som det hade varit på QuicKutzdagen förra året. Hua! Då var det tydligen kö till kassan långt ut på gatan!
Efter jobbet kommer Per och Fredrik och hämtade mig och vi åkte raka vägen till Gustavsberg för att fira ett födelsedagsbarn.

© Per Jardemyr

Får jag lov att presentera, Tommy. Ett år äldre. Tack för att vi fick komma och gratta dig. Tack för en jätte trevlig kväll. Som vanligt full av skratt
© Per Jardemyr
Harriets underbara tårta. Så god! :-P

© Per Jardemyr

En jätte fin bukett gullvivor fick jag från deras tomt. Tommy skulle klippa gräsmattan idag och kapa dessa underbara blommor. Just nu står den här buketten på mitt köksbord och sprider vår omkring sig.

Jaha ja.... Nu återstår det bara att filura ut ett bra sätt att få oss alla sova i natt istället...

5 kommentarer:

Miapuh sa...

tack raring :)
hoppas vi ses på tisdag annars lämnar jag liten gottepåse till dig

kramis o ta hand om dig

Anonym sa...

Hej Laila!
Jag vill bara tacka så mycket för dina kommentarer i min blogg :)
Ha det gott!

Tussemaja sa...

Mums! Vilken smörgåstårta! Kul att det var en bra dag!

Anonym sa...

Låter som en ganska skön söndag ändå :) Men det blir lite konstigt när man vände på dygnet, och att ni gjorde det alla 3!
Fin bild på dig med gullvivorna!
Och så blev jag förstås lite sugen på smörgåstårta...klockan 10 på f.m...

Gisan sa...

Så fint också med "rödvivor" mitt ibland gullvivorna :-) KRamar...