torsdag 22 maj 2008

Glad!

Jag beställde två saker från Lektyg och hantverk här om dagen. Idag låg dom på hallgolvet! Det var snabba bud. Å jag är så glad över dom. Det är en fjärilsdie och en embossingplatta med snöflingor. Båda två är saker som jag verkligen önskat mig. ♥

Det vart en dyr pysselmånad det här... *himlar med ögonen*

Jag tittade igenom lite gamla alster. Det är alltid kul att se. En del saker förändras med åren. Fredrik växer och jag ändrar stil... ;-)


Det här är en sida som jag gjorde för några år sedan. Det är min tredje sida totalt...


Ett konfirmationskort som jag faktiskt *kors i taket* fortfarande är väldigt nöjd med! Japp, nu berömmer jag mig själv. :-P

Jag ska ta en lugn kväll ikväll. Fredrik kom just in efter att ha varit ute på gården en stund. Ska slänga in honom i duschen. Sen inväntar jag nog semifinalen i Melodifestivalen. Jag vill gärna se hur det går för Charlotte Perelli trots allt...

4 kommentarer:

Tussemaja sa...

Härligt att höra att du är glad! Det gör mig glad också :)
Och jag gillar fortfarande den LayOuten! För att inte tala om kortet. Tror jag var med vid båda "tillverkningarna".

Gisan sa...

Jag tycker att det är ett mycket vackert konfirmationskort. Beröm dig själv massor! Kramar...

Elisabeth sa...

Jag säger som Gisan: Beröm dig själv i massor!!!
Det är så vackert gjort så man nästan blir gråtfärdig... å jag har sagt det förut.. inte med min bästa vilja i världen så skulle jag få till någe dylikt!

Varm kram till dig, min vän...

willow sa...

Så himla fint konfirmationskort!!!