torsdag 29 maj 2008

Fortsättning på torsdagen.

Ska vi fortsätta med mer musik?
Den här får igång mig på ett positivt sätt
Klicka här

Det vart en bra dag!
Doktorn gjorde ingen brutal undersökning. Vi avvaktar sommaren. Blir det nått akut problem hör jag av mig. Annars avvaktar jag kallelse i september. Är det ok då så är det bara att avboka. Har jag fortfarande problem däremot så lutar det åt operation. :-o
Då passar ju den här låten bra i såna fall.
Klicka här

Sena em/kvällen har vi tillbringat på stranden. Med en liten picknick så vart det middag där. Efter att ha tagit ett snabbt dopp så lyckades jag avvärja ett värmeslag. Sen var det skönt! Fredrik har sprungit runt, men har ändå varit väldigt lugn och myst. Per, han slumra så gott.
I helgen är jag ledig. Med tanke på vad man säger om vädret just nu så var det inte sista dagen på stranden... :-)
Strandsång

Inga kommentarer: