onsdag 14 maj 2008

Idag kör vi hårt!

Det är inte ofta ni ser scrapbooking här. :-) Det här var dom alstren jag gjorde hos Sollan i förrgår.
Den svart/vita med min mamma och Fredrik är den enda som är helt klar (förutom att fylla i min text med en lite bättre penna). Dom andra två körda jag fast på lite grann. Jag vet inte riktigt hur, var och vad jag ska skriva på dom två layouterna. Men det får ge sig! Jag är mest fascinerad av att jag lyckats scrappa tre på en och samma dag! :-o Det är rekord!

På min "att göra" lista, som jag pratade om i gårdagens inlägg, så har jag faktiskt skrivit upp att göra klart ofärdiga layouter. Jag tror jag sammanlagt har fem som ligger. Det är små detaljer som ska fixas till och sånt. Ska bli skönt att få bort dom, men sen får dom bli som dom blir!





6 kommentarer:

Tussemaja sa...

WOW! Kan du ge lite fart åt mig också?! Snyggt jobbat. Gillar den svart/vita. Men de andra blir säkert kanon när de är färdiga.

Monika sa...

Sååå vackra, jag gillar speciellt den översta.

netha sa...

Jattekul att se att du scrappar igen, den översta är ju skitsnygg och de andra är med fina.
Snyggt kort på dig i bannern, jättefint.

Meri(txell) sa...

ÅH, så fina!!! Vad produktiv du har varit! Tack för den fina kommentaren i min blogg, du är så gullig!! :)
Älskar förresten foton som du har på dig i bannern, helt underbar!!!

cloud sa...

vilka fina alster! Och gillar uppdateringen av bloggen. Underbart foto högst upp!

Sollan sa...

Mmm, du hade riktig fart!! Kul att se dig in action igen, bara du håller ångan uppe, vännen. Påminner om dina tio igen!!!
KRAAAM