tisdag 13 januari 2009

En dag för återhämtning

Idag tar jag det lungt, men har ändå saker att göra
Men jag tar det i min egen takt!
Det ligger stenar av oro och gnager i mitt hjärta. Jag måste bära dom och hoppas det löser sig under våren.
Min kropp har värkt så pass mycket ett tag också så jag är väldigt trött, både psykiskt och fysiskt. Det vet jag går upp och ner i alla fall. Så nu kan det väl i det här fallet förhoppningsvis bara bli lite bättre.

Efter att ha lämnat lillskiten på skolan så har jag sovit... länge...
Å andra sidan gör det ju inget eftersom storskiten jobbat natt och också sovit! :-)

Jag gör mig i ordning nu för en rask promenad ner till stan och göra ett ärende.
Sen är det inte långt kvar innan den lilla virvelvinden kommer hem.


Motgången är ofta en förklädd vän. Möt den med tacksamhet, för den ger dig styrka och klokskap. /okänd

2 kommentarer:

Anonym sa...

Så tråkigt att du inte mår bra, jag skickar lite styrkekramar!

nitanpyssel sa...

Kloka ord ! man behöver dom ibland för att orka sig igenom dagen. Sänder dig tröstande tankar. ha det gott