fredag 30 januari 2009

Ja, ja...

Vilket tjat!
Snälla någon!
Jag har ingen lust och jag har en himla huvudvärk!
Men nej! Ifred får man inte vara!

Fredrik är spelsugen.
(Erkänn! Du trodde bergis att det handla om nått annat va? :-D)
Jag har absolut ingen lust till att spela nått spel.
Jag har absolut ingen lust till att spela nått långt spel.
Det är just det han vill! Ett långt
Jag kan tänka mig ett kortare för jag känner det finns annat också jag behöver/vill göra... :-\
Men om jag nu tar mig tiden så kanske jag får lugn på min huvudvärk.
Jag får ju illa fall tyst på hans tjat!

*suckar djupt*
*lyfter på häcken för att gå ut till köksbordet och spela*

2 kommentarer:

Lina sa...

Du är utmanad i min blogg!

Anonym sa...

Been there, done that, seen the movie ;) Sen när dom blir större "suger" det att spela spel med mamma - bara så du vet!
Kram, Gunvor

PS! Vem vann?