måndag 26 januari 2009

Laila rör på sig

Revbenen är det inget med.
En liten sättning i bröstryggen. Å andra sidan är den alltid som den är så... :-P
Snyggt sexigt blåmärke på det redan ärriga knät.
På väg upp från den mörka håla jag varit nere i.

Jag SMSade min bror i morse och fråga var sjutton solen var.
Fick till svar: i hjärtat :-)
När sjutton fick han den ådran i sig!!! :-o ;-)

Imorgon är jag ledig! Jag ska försöka njuta och ta vara på mig själv
Jag har en liten "att göra lista" i huvudet.
I söndags fick jag fart i pysselhörnan med operation organisering.
Vilket innebär att det ser djävligare ut än någonsin där inne! :-D
Men det känns ändå bra för jag har en plan och den ska jag fortsätta med imorgon.

Men först... En tidig kväll! Jag ska gå och lägga mig i tid!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Du låter som Sickan jag har en plan
undrar just vad de kan vara en liten tumetott kanske.
Sov Gott.

Anonym sa...

Men å vilken otur du har! Hoppas på att du repar dig snart!

nitanpyssel sa...

Man får så snygga blåtoner på knän, överarmar och ryggslut. Jag vet hur det är. Hoppas att du repar dig och att pysselhörnan får en röjning. Ha det gott !

Anonym sa...

Hoppas att du får en skön ledig dag Laila, och att blessyrerna läker fort!
Kram, Gunvor