onsdag 21 januari 2009

Julkortstillverkningen

Det bidde inga vecka tre. Jag hade helt enkelt lite för mycket runt mig
Nu är det vecka fyra. Då är det frågan... Gör man två kort för vecka tre och två kort för vecka fyra så är man ikapp?
Eller...
Skiter man i vecka tre och... Tja, så är det som det är liksom.
Skiter man i vecka 4 också?
Å så börjar man på två andra kort som ska göras?

När man nu ändå har så "mycket" kort att göra...
Är det inte bättre att gå bort ifrån datorn och börja beta av något ur högen?

Näää, jag är inte trött! :-D

Här kan du se andra som har bättre fart på sin tillverkning än vad jag har då... ;-) Jul hela året

2 kommentarer:

Anna sa...

Hej Laila,

De där tankarna låter bekant.
Jag gjorde ett kort förra veckan, som jag har som mål, fast det blev gjort på söndagen. Sen har det inte kommit ut i min blogg ännu.
Nya datorn landade hos mig i tisdags och idag ska jag installera de roliga programmen så att jag kan fixa med foton och annat skojsigt.
Allting har sin tid som det heter.
Och här har det varit ganska mycket tid vid den nya datorn, utan program ... för det går ju att surfa och göra annat roligt med en ny dator. ;-)
Men ikväll ska jag stänga av datorn i tid och pyssla lite i stället. :-D
Ha det så bra!
*kram*
Anna
P.S. När du har möjlighet får du gärna mejla över filen vi pratade om i förra veckan. Tack på förhand! :-)

Tussemaja sa...

Ryck upp dig! :) Tyckte nog du tog i med dina antal julkort du ska göra. Jag lade mig lågt för att ha en möjlighet att göra några överhuvud taget. Kämpa på!