onsdag 1 september 2010

Du är viktig!

One kind person can make such a difference. One compassionate hand placed on a hand in distress can make such a difference. One phonecall, one thank-you note, one sweet text message can make every bit of difference. One job well done, one child rocked to sleep, one lunch packed, one single daisy given away can make such a difference.

One smile in the grocery store, one proclamation of forgiveness, one loaf of freshly baked bread, one handmade card, one offer to help can make such a huge difference.

It's the little things, gorgeous friend, that make the heroes. It's the one thing, after one thing, after one thing. It's that one person who makes the difference.

Be the one.

You are amazing....and making such a huge difference in the world.

2 kommentarer:

Bara Jag sa...

Vad vackert! Blir nästan lite rörd....
Jag känner mig också som en bättre människa när jag nu kan göra något - inte bara vara sjuk. Arbetslöshet är på sitt sätt värre än sjukskrivning eftersom den kan påverka självkänslan på ett annat sätt en sjukskrivning....
KRAMAR!!!

Lilla Pyssel Inger sa...

God morgon på dig:)
Å vad vackert vilka viktiga tänkvärda ord du bjuder på:)
Du bjuder på ord så är värda att läsa och jag bjuder på alster som du kan titta på:) Vad bra då ger vi något till verandra och vi är viktiga alla i hop:)
Hoppas att du fick en bra natt och att dagen i dag blir jättebra:)
Kramar från lilla vännen Inger:)