onsdag 1 december 2010

Fynd!

Äntligen har mammas (nya) mobil dykt upp ur alla lådor och påsar.
Ville inte avsluta nått abonnemanginnan dess. Jag vill först se om jag kan få hjälp av Telia butiken att få den öppnad. Mamma hade ju problem med sifferminnet helt klart. Det ville sig inte riktigt med just pinkoden till mobilen och bankomatkortet.
Vill bara höra så att det inte finns några meddelanden där som kan vara av vikt.
Fast jag tycker ju då att folk vid det här laget borde försökt att nå henne hemma. Det abonnemanget är avslutat och kopplat till min mobil så...

Igår fick jag brev från Upplands Väsby kommun att dom bidrar med nästan 3000 till mammas begravning. Så nu är begravningsfakturan helt avklarad också. Skönt!

Idag blir det risgrynsgröt till middag här.
Vad ska du ha för smaskigt då?

1 kommentar:

4U2 sa...

Dottra står för maten så det vet jag inte.
Hoppas du får hjälp med mobilen.