lördag 25 december 2010

Juldagen....

Idag har vi varit hos svärmor.
Magen står i åtta hörn och skriker. :-) Den är liksom lite mätt och belåten. Kanske för belåten... Hennes inlagda sill går nämligen inte av för hackor!

Har sett att en del bloggar börjar fundera på vad man fotat under 2010.
Jag har snabbt kunnat konstatera att jag inte fotat mycket i år alls. Förra året fick jag ihop det här trots allt:
2009 Klicka här
Det kommer jag inte att lyckas med i år, kan jag säga på en gång! Men jag ska titta runt lite till och se om jag kan hitta någon/några favoriter.
Fast det är en nackdel... Jag hittar en del kort på mamma också.

3 kommentarer:

Johanna S sa...

Tack för din kommentar! Lät gott med sillen - älskar sill - julmat överhuvudtaget faktiskt - så man får njuta några dagar... :)

God Fortsättning och Gott Nytt År!

Kram
Johanna

Pia sa...

Det är ju en otrolig fördel att du faktiskt har massor med bilder på din mamma.. Även om jag kan förstå "nackdelen" också!
Stora kramen till dig!!

Moster Ma sa...

Så fina bilder du har tagit!
Visst är det ett bra sätt att se tillbaks på året - både de sorgliga och de glada minnena!