måndag 13 december 2010

Melodi: Morsgrisar är vi allihopa

Knäppgökar är vi allihopa, allihopa, allihopa.
Knäppgökar är vi allihopa, Laila mest...
:-P

Idag fick jag fler telesamtal.
Arbetsförmedlingens coach var sjuk. Inget möte. Tack!
Fredrik ringde från fritids och klagade igen för huvudvärk... Hämtade hem honom lite tidigare.

Nu har vi två en plan! Här ska mysas!
Vi ska göra världens äckligaste middag. Just den som ingen av oss tycker om. ;-P Vitlöskmakaronerna. *slickar mig redan om munnen* Sen ska vi fika (färdig köpt) saffransbulle och glögg till Luciatåget på TVn kl 18.00

Idag har jag betat av lite från inköpslistan när det gäller julgrejer till julbordet och sånt här hemma.
Traditionerna ställs ju om helt och hållet här efter mammas död.... Det kommer att bli tufft! Ska prata med brorsan också så han känner att han är hjärtligt välkommen om han vill och orkar. ♥


1 kommentar:

Bara Jag sa...

vore jag er skulle jag ta lussebullarna till middag och strunta i makaronerna - fast jag inser att ni nog gärna vill ha era "äckliga" makaroner ;-)
Kram!