onsdag 8 december 2010

Snart är det torsdag också.

Det var en vecka full med grejs och mojs det här. Så även för mig, som tycker att veckorna ibland går alldeles för långsamt, så har just den här gått fort.

Det blir ingen anställningsintervju för mig imorgon.
Efter X-antal telefonsamtal kors och tvärs så är det ingen idé. Å det känns... tomt och sorgset.
Ja, jag vet att jag egentligen inte ville ha just det jobbet. Men jag vill jobba!!! Å så blir jag så förbaskad på att det ska vara så jäkla svårt att hitta ett jobb på 50%. Att jag har mitt jävla knä som spökar och stökar och förstör för mig. Jag vill ha en fast anställning och en fast inkomst.
Luften gick ur mig igen. Är så less på att söka jobb...

Istället för anställningsintervju så går jag till Skapa Hobby imorgon. Här ska pysslas! För det vore väl själva sjutton om jag inte fick ihop dom där tackkorten efter mammas begravning snart. *muttrar*

Nu säger jag tack och godnatt för mig.
Sov sött där ute

1 kommentar:

Bara Jag sa...

Åh, jag förstår så väl att du VILL ha ett jobb!! Att gå arbetslös/sjukskriven sätter verkligen sina spår i självbilden och på självförtroendet (gjorde det för mig i alla fall....)
Kram!