onsdag 15 december 2010

Men vad trött jag blir...

... på den där Laila! *sparkar på henne*
Nu är jag tillbaks igen i samma invanda fotspår. Luften går ur mig hemma när jag bara lallar här.
Saknar söndagens Laila. Henne är det mycket roligare att ha att göra med!
Men som sagt var...

Nu har jag fått reda på att jag ska jobba torsdag och fredag. :-) Det kanske blir en jäkla rulle på mig lagom till helgen då!
Dessutom har jag en förmodad dejt med min bror på lördag. Det var ett bra tag sedan vi sågs nu. Fredrik har också frågat efter honom. Hans älskade morbror... ♥ Dessutom ska jag prata med honom om julen. Vill han vara här med oss eller vill han vara själv eller har han kanske annat på gång som jag har nollkoll på?

Fredrik såg min mammas mobil liggandes på bordet. Han frågade om han fick gå ut och titta i den lite.
"-Jag saknar henne, så jag vill bara titta runt i den"
Tja inte lär han hitta så mycket i den. Men det var några gamla meddelanden som han hittade från vår Skåneturné innan den vart avbruten.

Trots att Fredrik är snart 9 år så har han aldrig haft en mobil. I hans skola verkar det tillhöra undantagen. Men vi tycker att han är så liten än + att behov inte har funnits. Nu lutar vi ändå åt att han får ta över mammas när den nu ändå finns.
Några problem att lära sig den tycks det ju inte vara. Han har redan hittat spelen och är helt lyrisk här! *gapskrattar*

Inga kommentarer: