torsdag 8 september 2011

Denna fantastiska bloggvärld ♥

Vi börjar med tråkiga saker...
Två avslag på olika jobb
Ett jobbigt samtal med Försäkringskassan ang. lillskit. Det var en avig handläggare... :-\
Gråväder, men sånt styr man inte över

Så tar vi sånt som är roligt istället! :-)
Att försäkringskassans handläggare skulle speeda upp handläggningen lite.
Det är fortfarande kul med tvättmaskin! ;-)
Jag har jobbat i en ny butik i två dagar. (Sprider ut mina tentakler och hoppas på det bästa...)
Jag hade sällskap av underbara Karabara ena dagen.
Jag fick pyssla i helgen med "lilla syster".
Fick ihop ett helt kort som jag t.o.m är nöjd med. *gör vågen*
Fick gå på cirkus i söndags.
Igår fick jag den stora äran att bli kontaktade av en bloggare. Hon ville dessutom träffas på riktigt! Det är stort (och väldans trevligt)! ♥

  • Leta jobb ( torsdag) 
  • Se till att få tag på rätt handläggare igen (som jag haft tidigare) på Arnbetsförmedlingen
  • Arbeta på måndag och tisdag! :-D
  • Fixa ett mycket viktigt samtal på onsdag
  • Stå på loppis på lördag
  • Fixa in bilder till Skapa Hobbys blogg på mina alster.
  • Avslutas mammas bankkonto. Måste bestämma dag med brorsan för han måste vara med eller skriva fullmakt.
  • Fortsätta sortera småpapper från mamma 
  • Lasta lite saker hos Sollan 
  • CD skivor till en moster 
  • Lasta lite saker gud vet var... 
  • Organisera upp alla matrecept som är i löspapperssystem just nu
  • Röja mer i Fredriks rum
  • Röja mer i största allmänhet i lägenheten PÅBÖRJAD 
  • Röja och sortera i pysselhörnan 
  • Fundera på vad som ska ut på Tradera/Blocket och fotas PÅBÖRJAD 
  • Skapa Hobby vill ha in lite skapelser 
  • Fixa papper till kommunen ang. F 
  • Skriva ner anteckningar från mötet med skolan 
  • Ringa några telesamtal
  • Boka dejt med några personer här framöver. :-)
  • 2 kommentarer:

    Lene sa...

    hej Laila!
    Var länge sen jag besökte din blogg! men det var riktigt kul att komma in och läsa vad du skriver!
    håller med dig... det är kul att träffa bloggvännerna på riktigt!
    Ha så kul!
    Kram lene

    sussilull sa...

    jag tycker det ser bra ut när listan med de roliga sakerna är längre än listan med de tråkiga :-)