onsdag 28 september 2011

Konstigt...

Underliga saker sker här hemma... *kliar mig i huvudet*
Det är jag som är arbetslös, men det är Per som går på anställningsintervjuer... :-\
Idag bär det av igen för honom! :-) Det är bara att hoppas han hittar nått som han tycker känns rätt. Han har ju ändå förmånen att redan ha ett fast jobb och kunna välja och vraka på ett annat sätt.
Senast igår fick jag nej på ett jobb jag sökte förra månaden. På dom igen!

Men man kan vara glad över annat istället!
Man kan vara glad över en skål med sitt favoritäpple. :-P
Jag hittade nämligen Åkeröäpplen på affären igår.
När jag blir stor ska jag ha ett sånt träd bredvid min syrenberså.
Så det så!

2 kommentarer:

Pia sa...

Hur gick samtalet då? Om jobbet?? Jag håller ju tummarna febrilt.. gissa hur jäkla svårt det är att skriva då?! ;)
Kram!!

Fröken Fräken sa...

Ja, det där märkte jag också när jag sökte jobb utan att ha ett.. det är lättare att få ett när man redan har ett. Förutom nu då när jag blivit överkvalificerad plötsligt?! Men som sagt, det är bara på dem igen!

Jo, min ljusstake som du undrade över. Det är ett loppisfynd, då gul och grönspräcklig som jag sprayat blankt vit.