måndag 12 september 2011

Man kan säga...

Man kan säga att det är grått idag.
Man kan också säga att det är väldans grått och blött idag.
Fredrik och jag kom fram till att det är mormor som står och spolar med vattenslangen där uppifrån.  Igår vräkte det inte ner. Det var skyfall i någon timme på kvällen/natten.

Man kan också säga att Laila känner sig ganska grå.
Man kan säga att Laila är både grå och tråkig idag.
Fast inte så blöt! :-)
Det finns med andra ord en jäkla massa man kan säga.

När nu Laila är så här grå och tråkig så kan man gå till Pia och minnas en trevlig dejt istället. 
Då kan man säga att man blir full i skratt och lite röd.
Klicka här

2 kommentarer:

4U2 sa...

Kul hade ni ju, det är gott att tänka på när vädret är som det är idag. Jag väntar på att få gå min promenad ... :)

Pia sa...

Hihi.. skitkuliga bilder, tycker jag.. Jag ser ju helt galen ut när jag kiknar av skratt!! :)
Kram på dig min fina vän!