torsdag 1 september 2011

Hemma och det är kväll

Fredrik och jag har lallat runt massor efter skolan.
Nu är han ute och fortsätter röja av sig med några kompisar.
Per har ringt och spytt ur sig galla om allt och alla på hans jobb. Han är så jävla pissless, minst sagt! (Ursäkta mitt ordförråd!)
Själv sitter jag med en huvudvärk som smyger sig ner i min nacke och bröstrygg. Trött, trött, trött... Har svårt att samla tankarna och det är precis det jag skulle behöva. Jag har en hel del som jag skulle försöka skriva ihop här ikväll. Jomentjenahejliksom :-\
Imorgon är det en ny dag där jag ska vara fit-for fight!
Besök på Arbetsförmedlingen och sen besök på ett ställe som behöver ha mig på måndag och tisdag. Jag hoppas bara vi kan komma överens om saker och ting rent praktiskt.
Mitt i alltihopa fick  jag ett jobberbjudande att hoppa in extra imorgon och så kan jag inte ta det. Mäh! :-(

Nu går jag och tar en Alvedon och hoppas jag kan samla tankarna om en stund istället.

1 kommentar:

Anna sa...

Jobbigt med värken, hoppas de blir bättre snart.
Själv försvinner inte huvudvärken men snart ska jag smarra choklad så då kanske :)
Kram