fredag 9 september 2011

Loppmarknad i Södertälje

Håller du dig i krokarna av den här stan?
Då tycker jag du ska komma och titta på loppisen dom har uppe på Barrstigen
Då tycker jag också du ska hjälpa mig med att bli av med saker som urvuxna barnkläder efter Fredrik, dukar, gardiner, pallar, små lampor etc efter mamma!
Fredrik har laddat upp med en hög barnböcker och faktiskt ett Nintendospel.
Sen finns det många andra som förmodligen också har intressanta saker. :-)
Från kl 11 på fotbollsplanen bakom husen. Sprid det gärna.

2 kommentarer:

Anna sa...

Kul med loppis, kanske långt och åka för mig, jobbar också idag.
Lycka till!!
Kram

Lairama sa...

:( Jag som älskar loppisar och så kan jag inte idag!
Så typiskt.
Ska göra lite reklam för den dock så att du kan bli av med lite saker.

Ha det bra!