fredag 4 november 2011

Fredag i november

Kan någon tala om för mig vart oktober tog vägen? Den gick himla snabbt i år i alla fall.

I helgen är det dags för Alla Helgons dag. Förra året hade ja inte kraft att ta mig upp till mammas och pappas kyrkogård. Dessutom var inte mamma i jord då ännu... Jag ska se om jag tar mig upp imorgon. Jag tycker det är så vackert och rogivande!

♥ Själar säger aldrig farväl ♥
Ang. Arbetsintervjun i onsdags så kan jag inte lämna några besked ännu, tyvärr. Arbetsgivaren har säkert inget lätt jobb när det var ungefär 300 sökande!. :-o
Men ni får gärna fortsätta hålla tummarna för mig! ;-)

Idag har Per sitt mastodont pass på 12h över natten.
Själva ska Fredrik och jag fuska! Vi ska käka pepparkakor och julmust. Alldeles för tidigt enligt mina privata regler. Men just idag gör vi undantag.

Till alla er där ute... Tack för att ni finns med era heja rop, tankar och små gulliga meddelanden. ♥ Ni är så gulliga!

Inga kommentarer: