torsdag 10 november 2011

Klantigt!

Fick ute A-kasseersättning idag. Jag vet inte om alla fack betalar ut var 14 dag, men mitt gör det i alla fall.
Ser till min fasa att jag fått för lite pengar! :-o Det var ju inte precis välkommet just nu... Kollar alla papper och slår mig själv i huvudet! Klantarsel! Jag har skrivit in kryssen i fel rad och inte bockat in mig som arbetslös. Jag står som semester. Jo men tjena hej! :- \ Det är ju precis vad man har när man är arbetslös... not...
Ja det går att rätta till tack och lov, men...

Muntrar upp mig genom att måla naglarna.
Se bild på färgen i an annan blogg. Klicka här

Får ett SMS från goaste Karin om date nästa vecka.
Det är alltid kul att se fram emot.

Idag fick Fredrik hem ett dataspel som han gått och väntat och längtat efter. Tillsammans med det så beställde jag hem Lejonkungen på DVD. Vi har den bara på VHS och vår video gick sönder för några år sedan. Både jag och Fredrik saknar filmen. Men nu är den här! Någonting säger mig att vi ska filmkväll inom en väldigt snar framtid. ;-)

Nu säger jag godnatt, sätter mig i sängen, stryker på ett överlack på naglarna och läser en bok!
Nattis på er

Inga kommentarer: