söndag 13 november 2011

Min dag den 12 november

Man kan säga att det var dimmigt idag i Södertälje. Fredrik och jag tog en promenad på Torekällberget.

Med oss hem hade vi några strutar med godis som vi köpt i deras Handelsbod. Dom tömdes i en skål och ställdes sen på vardagsrumsbordet.
På det bordet låg också den utlästa boken från igår kväll. Den mest suspekta (men också den roligaste) boken jag läst i mina dar. *skakar bara mållöst på huvudet*
 Sen var det dags för lite allmänt pyssel disk, tvätt matlagning etc...
Å så det viktigaste... Kvällsmyset i soffan ♥
© Foton Laila Söderström
och Per Jardemyr
Ni får leva med färgsticken som blir här inne. Det är ju inte precis fotovänligt ljus just nu. ;-) Jag orkade inte trixa med färgerna heller ikväll...

1 kommentar:

Pia sa...

Kul med livet i bilder.. :) Jag skrev i en tidigare kommentar en undran om hur det går med jobbet.. Ser nu, när jag läser bakåt, att jag missat ett helt inlägg.. Men förstår också att du ännu inte hört något om det! Jag fortsätter att hålla tummarna!
Kram vännen!